sobota, 6 lipca 2013

Powitanie + stosik lipcowy.

Halo, tu TheGreatOwl!

Czy mnie słychać?

 
 
Uff, a więc jestem!
Długo biłam się z myślami, czy powinnam założyć bloga, rozważałam wszelkie za i przeciw i... Założyłam tą stronę dzisiaj, pod wpływem impulsu. I na co się zdały długie przemyślenia, kartki strawione na zapisywanie powodów, dla których będę beznadziejną blogerką?! Na nic, oczywiście na nic! Wszystko to marność, bo jak zwykle górę nad rozumem wzięło moje serce!
Ale skoro już tu jestem, mam szczerą nadzieję, że ktokolwiek będzie przeglądał moje wypociny i uzna je za ciekawe albo chociaż przydatne - ma być to bowiem blog użytkowy, czyli coś, czym się jeszcze nigdy, przenigdy nie zajmowałam. Mam zamiar umieszczać tutaj recenzje książek, które czytam, abyście idąc do biblioteki/księgarni/do domu koleżanki posiadającej obszerną biblioteczkę nie szli całkowicie w ciemno, zdając się na impuls i instynkt (bywają one bardzo zdradliwe, niestety), lecz uzbrojeni w moje wskazówki i przemyślenia...
A więc, nie przedłużając - witam Was serdecznie i zapraszam do regularnego zaglądania na mojego bloga!
 
 
 
W dzisiejszym poście, poza rytualnym powitaniem, które miało Was zachęcić do śledzenia tego, co będzie się działo na tej stronie (uch, wątpię, żeby spełniło swoje zadanie - średnio potrafię być kusząca i zachęcająca), postanowiłam umieścić zdjęcia i opisy moich stosików, których przeczytanie zaplanowałam na ten miesiąc. Książek jest całkiem sporo, więc nie sądzę, aby mi się to udało, choć nigdy nic nie wiadomo - ostatnio wracam do czytelniczej formy sprzed matur, z czego jestem niezmiernie szczęśliwa...
A oto i moje skarby (albo koszmarki, o tym zdecyduję po przeczytaniu):
 
 
STOSIK 1:
 
 
 
 STOSIK 2:
 
 
(przepraszam Was za słabą jakość zdjęć - nie posiadam aparatu fotograficznego, stosiki uwieczniłam więc przy pomocy mojej styranej komórki)
 
 
STOSIK 1 (zaczynając od góry):
1) The Declaration - Gemma Malley, Bloomsbury (moja własność, nabyta za symboliczną złotówkę w "ciucholandzie"; w trakcie czytania)
2) Błękitnokrwiści. Zabłąkany Anioł. Krwawe Walentynki. Tom V - Melissa de la Cruz, Jaguar (książka jest własnością mojej przyjaciółki, przebywa u mnie na zasadach chwilowej wymiany)
3) Czarodziejka. Sekrety nieśmiertelnego Nicholsa Flamela - Michael Scott, Wyd. Nasza Książka (wypożyczone z biblioteki)
4) Nędznicy. Tom I - Victor Hugo, Prószyński i S-ka (wypożyczone z biblioteki; w trakcie czytania)
5) Piękne Istoty. Kroniki Obdarzonych 1 - Kami Garcia & Margaret Stohl, Wyd. Łyński Kamień (wypożyczone z biblioteki)
6) Miłość i inne używki - Jamie Reidy, Świat Książki (wypożyczone z biblioteki)
 
 
STOSIK 2 (zaczynając od góry):
1) Cisza - Becca Fitzpatrick, Wyd. Otwarte (wypożyczone z biblioteki; w trakcie czytania)
2) Pandemonium - Lauren Oliver, Wyd. Otwarte (wypożyczone z biblioteki)
3) Finale - Becca Fitzpatrick, Wyd. Otwarte (wypożyczone z biblioteki)
4) W szponach mrozu. Akademia Wampirów - Richelle Mead, Nasza Księgarnia (wypożyczona z biblioteki)
5) Theodore Boone. Oskarżony - John Grisham, Albatros (wypożyczona z biblioteki)
6) Wybranka bogów, część 2 - P. C. Cast, Harlequin (wypożyczona z biblioteki; przeczytana - recenzji możecie spodziewać się niedługo)
7) Upadli - Lauren Kate, Wyd. MAG (wypożyczona z biblioteki; przeczytana - recenzji możecie spodziewać się niedługo)
 
 
Teraz już wiecie, jakich recenzji możecie się spodziewać w najbliższym czasie - pierwsza będzie dotyczyła pozycji pt. " Wybranka bogów, część 2 ", natomiast druga w kolejce czeka książka zatytułowana " Upadli ". Jeśli ich jeszcze nie czytaliście - zapoznajcie się z moją opinią i zdecydujcie, czy powinniście zmienić ten stan rzeczy. Jeśli natomiast je czytaliście - również zapraszam do przejrzenia recenzji i wyrażenia w komentarzu swojego zdania na temat książki i/lub tego, co ja o niej sądzę.
 
To tyle na dziś - mam nadzieję, że spotkamy się niedługo!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz